1000 frågor ;D

Bara som såndär utfyllnad :D

Jag heter- Linn Sofie Viktoria Karlsen 

Jag kommer från-  Sverige, lätt!

Vem ringde dig senast? Epa

Vem kysste dig senast? Åke ;D

Vem kramde dig senast?  Mamma! 

Vilken tid gick du upp idag? 10?

Har du sovit i din egna säng inatt? Yes sir

Har du sovit ensam inatt?  NEJ NEJ NEJ :D

Vad har du för bh på dig just nu? En rosa sak.

Vad har du för trosor på dig just nu? Svarta sköningar

Står det i ditt sjätte sms och vem är det ifrån? Aa. Från Emil :P

 Vad får folk för intryck av dig ? Weirdo?

Har du slagit någon riktig hårt? Dum fråga :D

Använder du parfym? När jag kommer ihåg

Vilka slags killar faller du för? Hmm, så länge dom inte är dumma i huvudet så :)

Vill du ut och festa nu? Skulle va rätt gulligt. Ganska sugen faktiskt. 

Vad är klockan? 20.42

Vad ska du göra nu? Vet inte. Skära mig?

Har du svårt att släppa andra dig tätt in på livet? Känns det rätt, så nej.

Är du social? Hela dagen!

Känner du att du orkar en fråga till? Har inget annat för mig så :D

Vad tänker du när du vaknar? "Man kanske ska ta och gå upp?"

Kan du gå utan smink? Nej fy, sminkar mig innan jag går och lägger mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0