yeah

Orkade inte lägga in videon. Här får ni iallafall länken till en äkta människa! Kvinnan kan!

http://www.youtube.com/watch?v=RxPZh4AnWyk

Annars har jag gått på stan i 100 timmar idag och gnällt över mina fötter, idag va det inge kul. Pain.
Sen käka jag och pojkhögen på kebab house, efter det sprang vi på bio och myste! Fast and Furious.

Kan inte säga annat än att jag hade det super hela dagen.
Imorrn ska Funbo spela cup, som Ellinor, våran målis fixat. Sista matcherna i Funbokläderna för henne, sen flyttar hon. Synd för hon har blivit riktigt bra! London Crusaders och något Knivsta lag som står på schemat. Blir kul.
Sen ska jag åka till Film och mysa ännu mera!

Sängen väntar, pussipuss!

/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0