tjoohi

Linn Karlsen- säger:
helt bäst
Andreas säger:
jag är bäst
ok?
Linn Karlsen- säger:
varför skicka du ingen text?
jobbigt när folk inte skriver
bara blanksteg så att säga
Andreas säger:
va
jag skrev
Linn Karlsen- säger:
nehe?
Andreas säger: 
jo
Andreas säger (00:00):
jag är bäst
ok?
Linn Karlsen- säger:
helt tomt
Andreas säger:
hahah
då är det din dator
Linn Karlsen- säger:
eller så är du blåst?
Andreas säger:
hihi
Linn Karlsen- säger:
smartass
nästan så jag måste print screena!
Andreas säger:
va
lackar
Linn Karlsen- säger:
ur?

Jag tyckte att det va lite roligt sådär.
Hej förrsten, snart nytt år. Kanske ta tag i bloggen då? Eller inte..
Party imorgon.
Tjing!
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0