10 Januari

Yes, dagen började 09.00, upp och hoppa, käka en stadig frukost och iväg på match. Heby ligger för i helvete på andra sidan jorden, sjukt tråkigt väg dit också!
Mamma lovade mig ett kinderägg om vi vann eftersom jag va sugen på det när vi satt i bilen på väg till matchen.
Jag lyssnade såklart på "min" musik, det är ju så dött på radion just nu.

Väl på match så gick vi ut och värmde upp, in och spela match, började matchen rätt bra. Men vi va inte så bra som vi hade hoppats på. Matchen slutade 5-5, surt?! Eh ja. Gjorde i alla fall en assist. 12.50kr till mig.
Men tyvärr så fick jag inget kinderägg.

Klev innanför dörren hemma, sen kom Tommy och Isabell hit, vi målade med målarfärg och hade det mysigt.
Slutade med krig för min och Tommy's del, bilder från kriget kommer.
Lagade mat gjorde jag också, kokade makaroner, stekte bacon och blandade med matlagningsgrädde. Rätt gott.

Nu sitter jag här och väntar på att badrummet ska bli ledigt, Isabell badar för fullt. Sen ska jag i alla fall iväg till Ludde, där det blir lite festligheter.
Inte så mycket mera att skriva nu.

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0