15 Juni

Bläääää! Jag vaknade imorse av att min plastpappa, började dundra i tv rummet, utanför mitt rum, han skulle måla det sista innan Fredrik kommer och tapetserar. Sen är vi äntligen klara med rummet.

Jag gick upp och slog på tv;n, och gissa va som gick? Om inte Miami Ink? Så jag fick en superstart på dagen även fast det va repris, ikväll är det ju LA Ink också. DUNDER! (Klockan 19.00 på 6:an;))

Ah idag har jag i alla fall gjort lite nytta, jag har tvättat VW;n och Hondan, SHINY. Sen var morsan och jag ut och körde en lite sväng, det var lite roande eftersom jag inte såg så mycket så körde jag över en sten. WHEY, bra Linn. Ingen skada skedd.
Det var väl va jag har hunnit gjort idag. Nu ska jag kolla tv och slappna av lite efter det hårda arbetspasset. ;)
Skriver senare.

Peace out, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0