2008-06-17

Eey, jag gick upp 06.30 idag, WIIE.
Åkte hemifrån 07.15 för att jag skulle till tandläkarn. Där va det mys, INTE. Jag har varit helt cp skraj för tandläkarn men nu somnar jag nästan, snacka om att börja bli van!

Efter det åkte jag och morsan och tog ut lite pengar på sista minuten, sen åkte vi till Willys och handla mat, och MELON!
Skönt att melon är så gott, för det är nästan den ända frukten jag kan äta. Eh ja, sen åkte vi till Nordea där morsan fixade pengar, eller något, jag vet inte, jag satt kvar i bilen och lyssna på musik. Morsan hade glömt sin mobil, och då ringde Tommy, han hade Isabell där. Jag glömde säga grattis till honom, han fyller år idag. BRA LINN, GLÖMMER SIN EGEN BROR!
Aja, vi ska i alla fall dit sen, så det är ju inte försent än.

Försöker få tag på min pucko kusin Elin, som lämnade mig i helgen för att åka på handbollscup, med "mitt handbollslag". Tyckte att det va ganska udda att dom fråga henne men inte mig, men vafan. Det skiter jag i. Slutar ändå med Tuna nu. Kanske börjar spela med Almunge igen, men bara KANSKE, det beror på hur tjejerna är där nu. Och så får vi ju se hur mycket det blir med innebandyn också, för det går i första hand.
Imorrn ska jag upp och jobba, tjäna lite pengar så jag kan lämna Almunge ett tag ;) Jag ska va plåtslagare, rätt skoj. 

Eh nu orkar jag som vanligt inte skriva mera.
Only heaven loves you now
so love it back for once, just once.

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0