2008-07-27

Jag har verkligen ingen ork till att skriva, jag fattar verkligen inte.
Aja jag va i parken igår, det sög, Linn blev full, det va iförsig skoj :D
Nathalies lillasyster mådde bra, inte ;) men schhh tyst.
Jag drack inte mycket, det ska jag inte göra om, det  blir så mycket tråkigare då.
Hm jag kommer inte på något att skirva.
Grattis till Jonas Juhlin och Marcus Eriksson :D

Mamma åkte idag, nu lyfter hennes plan om 30 minuter, jag ska vara utan henne i 3 veckor!
Jag kommer inte klara mig, jag är helt mammatokig! :|
Tur att jag har Tompa och Henka som kan "hålla koll" på mig.
Idag är jag bjuden på mat hos min vän Linn. Jag ska äntligen få tacos. Grrr!
Imorgon lyckades jag få Henka att komma och laga mat åt mig! Puss på dig!

Nu ska jag duscha så jag har något att tänka på mer än att mamma åker snart.
Skriver sen senare.

Peace out, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0