2008-08-26

Nu va det en månad sen jag skrev, så bra är jag! (:

I sommar blev det mycket partande faktiskt, lyckades få Joanna riktigt full en gång, fast hon va inte ensam då. (a)
Kan va därför jag inte skrivit, brist på tid jaaaow ;D
Men bakis som ett troll blev hon allt!

Innebandyn har börjat igen, inne alltså, den här gången med ett nytt och färskt lag, Funbo.
Spelar i div 2, vilket jag tycker är rätt bra.
Fötterna har pajjat igen, nu har knät pajjat också. WIIIE!
Fixa nya ilägg sen jävlar!
Eh för övrigt tror jag minsann lilla jag blivit lite... hmm... ja men ni vet :D
Skolan har börjat också, lite halv skoj sådär, träffa klassen va en höjdare :)
Trevligt att se dom nya ettorna, och det har minsann kommit söta pojkar!
Ska bli kul när elpojkarna börjar i oktober.

peace out, puss!<3

Kommentarer
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Du skrev bättre förut

2009-01-09 @ 22:14:17
URL: http://veckomagasinet.se
Postat av: JAANA

Nej skolan är seg -.-

2009-01-09 @ 22:22:33
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0