2008-09-20

Knull börjar jag med att säga, jag suger verkligen på att blogga.
Hm, vi spelar cup i nu DM.
Igår spelade vi mot Östhammar och vann minsann.
Idag spelade vi 2-2 mot Sten Sture, vi kom ikapp i slutet, KÄMPAR GLÖD!
Ikväll spelar vi mot Nyby, och Ica. Spö ska hon ha :D

Jag kom hem vid 10 imorse efter att ha spelat match, satt och kolla tv, sen gick jag och la mig. Vaknade gick ner och la mig i morsan säng, låg och gulla framför tv;n och kolla tv-pucken. Småland slog Göteborg med 2-1, tror jag det blev.

Nu sitter jag framför datorn och bara gullar, lyssnar på bandit.
Grattis på namnsdagen Epa, har alltid vetat att det fanns en flicka inom dig

orkar inte mera, som vanligt.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0