2008-09-21

Igår spöade vi Nyby med 5-1 gjorde en assist och det kändes så jävla bra, nu kanske oturen släpper!
Idag spelade vi kvartsfinal mot Hagundas utvecklingslag, helt tokgrymma va dom, vi spelade tyvärr inte speciellt bra och vi förlorade med 2-6 och därmed åkte vi ut. Förkyld är jag fortfarandet, och det vill inte släppa, jag är helt slut efter uppvärmingarna.

Imorgon är det praktik igen, på Kungsängensblomster handel. Kom och köp, kom och köp!
Jag har i alla fall sovmorgon till 10.00 eller jag börjar då så jag kan åka med 09.10 bussen, lagom sweet sådär.
Halvdag imorgon dock, sen tillbaka till skolan och så. Titta efter 164an.
Imorgon samlar jag in foton igen, sen skickar jag tillbaka dom.
Hm, har jag skrivit lite igen, tokbra.

Idag va jag ner på rallyt i Almunge, det va trevlans och man träffa trevligt folk.
Träffade Elin som berättade lite om gårdagen hos Kjell, kunde dock inte åka dit för jag skulle ändå upp, räkna med mig nästa gång!
Träffade Rasmus, det va trevligt ;)

Aja, hej då!

Kommentarer
Postat av: Jenny

oj händer mycket ser jag =)

2009-01-09 @ 22:19:34
URL: http://pimpnessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0