2008-09-26

På söndag är det seriepremiär mot Arlanda. :)
Som jag känner nu är jag rätt gött taggad! Känns som om att jag vill trycka till någon riktigt fint över sargen xD
Btw, så har jag kirrat en ny klubba, får se om den funkar. ;D Dock ingen Salming hör och häpna.

För övrigt så har Linn och jag börjat planera att åka ner till Lidköping nu, vi behöver komma ifrån Almunge och Muppsala en helg åtminstone. Herr Hernqvist tyckte vi skulle komma i helgen, vilket inte funkade. Men jävlar, snart kommer vi! :D

Muppsala imorrn med mammi, handla lite kläder och hårfärga. Sen in till stan på kvällen förhoppningsvis.

Du har världens hetaste röv!
Aja, peace!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Lycka till! :D

2009-01-09 @ 22:20:27
URL: http://lovelajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0