2008-11-01

Jag är verkligen dålig på att skriva, det skiter sig hela tiden för mig.
Har haft lov den här veckan, och jag har gjort absolut ingenting förutom att träna. Var hos pappa från söndag till onsdag, framsteg. Det va väl rätt bra, gick mest och va smågrinig alla dagarna, men jag har mina skäl.
Tilda bilr bara större och större om man kan säga så, hon väger inte precis mera än sist, men hon går snart. Skitunge.

I onsdags tränade jag innebandy, det gick rätt bra med tanke på Gränby skolans hala hall, den borde rivas.
Tränade i torsdags också, innebandy igen och den här gången i Allians. Gick halv bra sådär, en del av herrarna i Loke va med och träna med oss, väldigt roligt och skönt att inte bara vara tjejer hela tiden.
Och såklart så tränade jag igår också, "sprang" och fys, ska göra det ikväll också, dock inte lika hårt som igår för jag har match imorrn, då vill man vara pigg. 

John är på Gotland och tävlar idag, hoppas att det går bra! Har inte träffat honom sen i lördags.

Imorgon ska jag äntligen klippa mig :D

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0