2008-11-09

Kan börja med att säga att jag saknar John, har inte träffat honom på två veckor, men det är så det får bli. Han tävlar/tränar och det gör jag med. Nu ska han börja med ett träningsprogram så han tränar 2-3 gånger om dagen. Vi får väl se hur det går, lite sådär deppig pga av det, men jag är glad att han gör det han verkligen älskar och vill satsa i.

Idag har jag inte gjort ett skit på hela dagen, helt sug. Magkatarr gör det inte bättre. Nu på kvällen kom i för sig Ludde, Tobbe, Linn och Elin och rädda mig, vi sjöng singstar och pratade en massa skit, fick se på Tobbes "Hello Kitty" live under  foten, HAHA säger jag bara SKÖN!

Imorrn är det match mot Årsta IK U, alltså utvecklingslag, dom mesta i det laget är 93;or men dom lånar tydligen in spelar ifrån div.1 när det behövs. Det ska bli en spännande match och vi får se hur mycket jag får spela eftersom jag inte tränat så mycket i veckan, det är ok, för magen känns inge bra när jag springer.


Nu är jag kanon sliten och ska sova!
Peace out, puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0