30 Juni

Gick upp 06.30 idag, åkte och jobba 06.50, jag och storebror åkte till Blockhus där vi skulle göra klart det absolut sista på huset. Men såklart så skulle det ösregna! Wiiiie, aja, så vi fixade beslaget runt skorsten och åkte hem, helt genom blöta.
Jag hade lite mera lyx än Henrik, jag fick åka hem och sova eller vafan jag ville medans han fick åka upp till verkstan.
Jag somnade iaf, i fåtöljen, men vaknade när mamma kom och klampade i trappen. Hon frågade då om jag sovit och jag svarade nej.
Jag la mig på soffan och sov i 1½ timme till, sen vaknade jag av att mamma kom upp igen. Då skulle vi upp till verkstan igen.
Sen åkte vi in till Uppsala, köpte födelsedagspresent åt Henrik, för både han och jag fyller snart. :)
Men jag fick min födelsedagspresent i förrgår, en ny telelur. Så nu har jag inget tejpat skit längre!  

Imorgon blir jag troligtvis ensam på verkstan, ska knäcka plåt och grejer :)
Det blir säkert bra. Nu orkar jag som vanligt inte skriva med.

Peace out!

p.s Jesse, I need you! Kom och lek men mig snart! d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0