Funbo

Mjodu, idag vann vi allt mot stensture med 6-3, och jag fick spela massor! :D
Gick skit bra idag, kan inte säga annat.
http://www.laget.se/FUNBOIFDAM/?page=nyhetsarkiv&intNewsId=702370
Bara till att läsa.

Sen va jag hem och vände ungefär, Kondomen spelade match idag, va första matchen jag såg när han har stått!
Kanon kul.
Hittade bara fel på motståndarlaget;
En av dom hade inga kalsonger på sig, och dom hade vita shorts, (Majas upptäckt xD)
En annan hade en, ja rand. En sån där brun ni vet xD (Joannas och Petras upptäckt xD)
En såg ut som en liten flicka.
En hade jätte snygga ben. *host*

osv.

Nu sitter jag här och bara degar för fullt ;D Ska kolla tv snart och mysa med mamma!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Headmaster

"Kondomen spelade match idag, va första matchen jag såg när han har stått!" haha vafan linn XD

2009-01-25 @ 21:18:11
URL: http://loveyoualot.blogg.se/
Postat av: Linn

Men vafan Lolls! xD

2009-01-25 @ 21:19:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0