TJOHIIIIIIIIIIIII

Hejsan hejsan, idag är jag glad trött och..... sliten.
Hade sovmorgon idag, började 10.40, det betyder att jag fick sova till 08.10, eftersom bussen gick 09.10.
Kom till skolan och det va som vanligt, mötte dom överkåta i fl2, fick en chock när Lolls kramade mig, annars brukar det vara hårda slag och sånt ;) Störigheter kom iallafall på bilden sen, jag säger ännu en gång, checka Lolls blogg, för jag orkar fan inte skriva, loveyoualot.blogg.se.

Slutade 12.00, drog ner på stan och lämnade engångskameror från sommarn 07 och nyåret 07/08 (tror jag), ingen aning om va det är för bilder. Ska hämta ut dom på tisdag, svindyrt vafan, skulle jag ha dom efter 1 timme hade jag fått betalat 129:-/st och jag lämnade in 2, jag har fan inte råd med sånt, mycket annat man vill ha och många andra ställen man vill åka till :)
Aja hämtar dom på tisdag så får man se va man har för skojigt där! Jag menar kan jag 2 år (?!) så kan jag vänta 5 dagar till.

Joännannananna hänkade såklart på mig, eftersom she loves me. ;)
Ungdomsmottagning väntade så vackert på mig. Snackade lite där, tog blodtrycket som va kanon.
Ner till Apoteket och hämta det som skulle hämtas.
Pressbyrån och köpte varmchoklad.
Vänta på bussfan med Joänanannana.
Somna på bussen, pang hemma i Knutby.

Lekt med lillsyrran sen jag kom hit vid 15.00. Så pappa fick lugn och ro att greja i tvättstugan så vi kan bli klara någongång.
Varje gång jag ser min lilla älskling är det som om att bli kär, om och om igen! Gud va jag älskar Päronskrutt.
Kvällen kom och det va dags henne att sova, hon somnade nästan i soffan brevid mig. Pappa fick ta henne i på rummet där hon somnade på en gång.

Nu sitter jag här och är asocial mot pappa, ska umgås med honom innan Helén kommer hem. Helt själv idag, bara jag, pappa och Tilda, helt underbart!

Haha okej nu måste jag bara säga en sak till, klassen har kirrat en blogg. Nu jävlar.
http://fltvakakartval.blogg.se/

Pusshejs leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0