9 Januari 2009

Senaste jag skrev inlägg va den 2008-11-09, och det va på min andra blogg som jag böt till för att jag inte kom ihåg lösenordet till den här, nu är det tvärtom så jag har kopierat allt från den bloggen till den här alltså gäller inte http://karlsens.blogg.se/ längre, utan den här!

Livet flyter på rätt bra ändå med tanke på allt som har hänt. En "pojkvän" som va otrogen, när jag äntligen försöker släppa in någon kille på det sättet. Laaagom sårad.
Storebror som har fått för sig att flytta till Norge och lämna mig här.
Joanna tofflar fortfarande eller va man ska säga.
Fötterna börjar bli bättre och knät med.
Magen är fortfarande konstig och jag vägrar ta blodprov, någon som ställer upp och håller om mig? :)
Lillasyster har äntligen börjat gå, va ändå ett tag sen med ja.
Piercing i julklapp, nu ska bara jag och pappa bara fixa tid när det passar oss båda, förra veckan jobba han, nu är han ledig med har fullt upp med tvättstugan.

Imorgon börjar vårsäsongen med innebandyn igen, och för en gång skull på mycket länge gick det helt underbart på träningen, är sjukt taggad på match nu. Västerlövsta som väntar sig ett taggat Funbo.

aja, nu vet ni hur det ligger till.
Peace out!                         Imorgon smäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0