hmm

Förlåt hjärtat, det här känns bäst för mig. Kom ihåg att jag aldrig glömmer dig!


I fredags kväll åkte vi ner till kolmården, tog in på en camping.
Satt på något "hantverkscafé" eller va det va och myste med Linn Elin och Jocke.
Sen ringde Jonas, och sa att han va 150meter därifrån. Lagom chockad jag blev :)
Tackar för en riktigt trevlig kväll.
På lördagen va det kolmården som gällde efter 4 timmars sömn.
Riktigt kul, första gången jag var där. :)

Tacktacktack för en riktigt skoj helg, nu lär det väl dröja ett tag innan det blir av,
eftersom Jocke rycker in i lumpen nu.

/linn

Kommentarer
Postat av: Åke

Kommer aldrig glömma dig med :( Du har varit underbar!<3

2009-07-21 @ 09:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0