bla bla?

Jag är nästan frisk nu, endast ont i halsen nu. Så får inte träna förens det går över :(
Missar hinderbanan imorgon!!
I måndags va det en rätt gullig dag ändå. Slutade tidigt, åkte hem och sola :D
Idag tog jag ledigt, eftersom det inte känns så jävla värt att åka in för en lektion. Piss väder, har knappt varit utanför dörrarna.

Igår vart det helt kaos, förra veckan va det boupptäckning på morfars lägenhet. Och varken mamma eller min morbror fick någon inbjudan. Men min morbror förra fru fick det. Det hon som hittade morfar i tid, så egentligen ska jag tacka henne. 
I alla fall så skulle Lasse (min morfars brorsbarn<---invecklat?) ringa dagen efter och tala om hr det gick, gjorde han det? Nej!
Han ringde igår och sa att han skulle vara kvar ungefär en timme till. Mamma och jag blev flyförbannade, vi ringde Lasse.
Och vilken tur vi hade, han va på väg hem, vi kopplade på släpkärran och drog iväg. Va där precis i tid.
Jag hade siktet inställt på en sak, och den fick jag! Mitt kissemissgossedjur, som man absolut inte fick röra. JAG FICK DEN. Sen tog jag lite kort på morfar :)

Mamma fick äntligen sin byrå, så allt va frid och fröjd.
Men hur fan kan man ringa så jävla sent?

Annars saknar jag min gubbe, har inte träffat honom på jätte länge, får göra det på fredag i alla fall. Då ska det mysa, och förhoppningsvis så blir det party också. Snälla älskling, ingen björn den här gången, min tur?

Puss alla älskade människor!
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0