Blabla

Skärpning med det här, lite blogg då och då skadar väl inte?
Verkar som om det där med 1 gång i månaden funkar bättre för mig xD

Var och hälsade på min morfar, det va inte speciellt kul. Men det kändes bra!
Va dit igår med, han såg så mycket piggare ut än första gången.
Han sa att det som va gjort är gjort och att han det senaste året försökt åka runt och hälsa på oss.
"Linn... Du har alltid varit en speciell flicka för mig"

Måste bara tala om att jag är nerkärad.
Igår fick jag gåshud av hans sms!  PUSS säger jag bara! :D

Idag har jag varit hemma, klev av träningen igår. Ont i skallen så det snurrade.
Samma sak nu och jag är lite förkyld, har inte gjort något idag överhuvudtaget, men jag är kanon slut iallafall.
Imorgon är det lagfest, hoppas på att jag blir frisk så jag kan åka!
Längtar som fan tills på lördag, ska få mysa med pojkvaskern då. :)

Peace
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0