R.I.P

Imorse när jag satte mig på bussen så ringde mamma och berättade att morfar hade fått somna in.
Eftersom jag satt på en buss med folk jag aldrig sett förut så höll jag minen, inte precis som att sitta på almungebussen där man känner dom flesta. När jag va på sjukhuset i lördags så va han inte allt för pigg, han vaknade sa hej och somnade, vaknade igen när mamma väckte honom, då sa han "jag är dålig" sen somnade han igen. Vi lät honom sova och satt där, bara pratade.
Nu när jag väl sitter här så är det skönt att han har fått somna. Slipper se honom ha ont nu.
Jag håller fortfarande minen, antar att jag faktiskt inte har förstått att han är borta.



Annars vill jag bara säga att jag verkligen tycker om att sova brevid dig! Saknar dig redan.


/linn

sommar
Annars längtar jag till sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0