Åt helvete

Fan va kul det här är sjuk sjuk sjuk sjuk.
Den 18 Maj- började jag få ont i halsen.
Den 19- tränade jag.
Den 20- blev det värre.
Den 21- åkte jag till Film. Fortfarande förkyld.
Den 22- fortfarande förkyld. Korven fick ögoninflammation.
Den 23- Samma sak.
Den 24- Woooh Linn Karlsens ögon började klia + förkylningen
Den 25- Hej nu va det kört, ögoninflammation för hela slanten. Vaknade och kunde inte öppna ögat, blää. "Du ser ut som ett down syndrom barn" Tack älskling ;) Fick skjuts hem efter som korven är så snäll. Stanna hemma.
Den 26- Halsen började göra ont (IGEN), hosta som jag haft hela tiden, snorig (samma sak där). Stanna hemma.
Den 27- Ajajajajaj feber, kliar i ögonen. Hug av halsen.
Den 28- Idag skulle vi åkt till läkaren med ögonen, men dom är bättre. Halsen? GAAAH
Som grädde på moset, HALSFLUSS.
Feber som går upp och ner hela tiden.

Inte för att jag ville klaga men, annars då?

/linn


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÄH! det där är ju som en vanlig söndag för mig!

2009-05-29 @ 18:29:30
Postat av: Linn

Va bra, du lider du i alla fall inte av det :)

2009-05-31 @ 20:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0