091001

Snart flyttar världens bästa storbror till jävla Norge, finns bara en fördel med det och det är att jag får bo i lägenheten. Annars suger det kaninballe. Han får jätte gärna stanna kvar här hos mig. Vem annars ska reta mig så jag får pippi? Vem ska ringa roliga fyllesamtal och för en gångs skull vara pratglad?


Skolan går som smort annars. Prov nästa vecka i svenska, veckan efter det har vi prov i religion (judendomen).
Vecka 42 ska vi vara med el-eleverna, har ingen aning om va vi ska göra med dom. Blir säkert bra!

Annars så saknar jag min lilla pussgurka kondom-jocke som aldrig har tid för oss på helgerna längre. Tur att han kommer nästa fredag och myser! ;)
Nej nu ska jag packa ihop mig och mysa framför tvn, sen är det träning som gäller.

/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0