Angående förra inlägget

Det där med fyllesamtal grejade Jonas rätt bra igår, dock lite senare än va brorsan brukade ringa.
Runt 4 började min telefon ringa. Skulle upp klockan 8 och kunde inte direkt somna om på en gång heller.
Men man får väl tacka för ett trevligt samtal? ;)

Nu har storebror varit borta från mig en hel vecka, lite sjukt.
Har vägt upp det med att åka till knutby och gosat med min familj där. Lillasyster Tilda har börjat prata lite mer och härma allt på tvn.
"NINN NINN, titta ninni"
Frida är lik mig enligt Helén och det måste betyda att hon kommer bli söt som socker. Right? ;)

Har jobbat idag, rätt lugnt dag. Nu ska jag hoppa in i duschen och ladda batterierna till imorgon och resten av veckan!
Gårdagens match kändes lite surt. 3-3.

/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0