mjaa

Blev utgång igår iallafall. Jocke och ph kom till almunge och myste.
På bussen träffade vi Kalle Grip och Micke (?!). Trevliga samtalsämnen fast ph mest satt tyst och koncentrerade sig på vägen. FAIL
Vi gick till bk och käkade lite, sen drog vi till terassen, men det sög åsna.
Drog oss vidare till Red Room ofc. Var rätt mycket folk där faktiskt, och hälften av dom från ekeby.
Lolls hade blivit lämnad av sina kompisar som skulle hem så hon hängde med.
Kvällen slutade med skitsnack med Lolls, hade det trevligt.
Tackar tackar.

Var hemma vid kvart över tre, försökte ringa Jonas (payback). Tror ni han svarade eller? :D Nix!

Idag tog jag en sista åktur på pärlan för att sedan lämnade den till knutbysekten. Behövde få något annat att tänka på så jag drog till familjen i knutby också. Så nu har jag lekt med lillasyster Tilda hela eftermiddagen. Pappa hann jag träffa i 1 timme innan jag skulle med bussen hem.
Nu sitter jag bara här, behöver egentligen göra något annat. Måste få tankarna från en sak.

Welcome to my freakshow säger jag bara.
/linn


Kommentarer
Postat av: Lollo

Tack själv gullunge!! <3 Det gör vi om snarast!

2009-11-02 @ 16:09:23
URL: http://loveyoualot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0