bojkottar

dagen har varit helt okej, men som resterande dagar så var morgonen inte helt okej.
tänkte lite för mig själv "jag går ut 20 över och startar bilen, det har nog inte snöat så mycket"
aaah in my ass, den var helt igensnöad. skrapade av det mesta men orkade inte riktigt med all snö, så jag satte mig i bilen med blöta föttar.

skoldagen gick rätt fort, gjorde rund brudbukett med häng. inget taggad på det, men det är väl bara pina sig ígenom det eller?
bättre betyg än väntat dock, vg på utseéndet och vg på teknik!
satte mig på bussen hem och när jag klev av vid konsum, tror ni inte på fan att bilen är igensnöad igen?!
plus att det var snövallar runt den :(
bara att gräva fram den och bli blöt om fötterna igen.

var på träning nyss, gick helt okej. mina nya skor gick sönder i måndags så fick ta mina gamla vilket resulerar i att jag får grymt ont i fötterna, helt öm nu.

linn och jag diskuterade iallafall på bussen in imorse att vi skulle bojkotta alla hjärtans dag.
för vi lyckas alltid vara ensamma just på den dagen. inget kul!

nej nu ska jag fan tokdäcka!
natti
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0