kortis

Dagen började inte så bra idag heller, försov mig dock inte.
Tog bilen ner till konsum eftersom det är en heeeeeel km att gå och av någon konstig anledning hinner jag inte gå längre?!
När jag kom ner till busshållsplatsen så tror ni inte på fan att jag glömt plånboken hemma?
Var bara att åka hem och hämta den, när jag skulle sätta mig i bilen igen kunde jag inte ens vrida nyckeln.
Hade fått i rattlåset av någon anledning så mamma fick komma ut till undsättning.
Missade alltså bussen med ungefär 3 minuter, så det vara bara att sitta kvar i den oerhört varma och gosiga bilen.
En aning orolig för att det inte skulle gå någon anslutningsbuss så satte jag mig på 809;an till uppsala, och dra på trissor. Det gick faktiskt en oooooch jag kom i tid! Hah!

Slutade innan lunch idag eftersom att våran lärare var sjukanmäld vilket är ganska så förståeligt.
Åkte hem till Elin och käka rostad limpmacka och drack o'boy. Efter det fick jag slösa ännu mera bensin och köra hem henne.
Jag åkte hem och absolut gjort ingenting, tänkte faktiskt sova nu.

Tjingeling
/linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0