28/7-10 HAHA

Jag blev tvungen att låtsas hämta vatten för att gå iväg att skratta på jobbet.

"Idag fick jag en provisorisk framtand när jag var hos tandläkaren. Den är gul som en post-it lapp och så ful att till och med min mamma skrattade åt mig."

"Idag hade jag sex med killen jag har haft en crush på i nästan tre år. När han kom så kissade han ner sig själv, mig och min säng."

"Idag lärde jag mig min pojkväns definition av efterspel. Nästan direkt efter akten satte han på ett avsnitt av Pokémon på sin dator. Sen kröp han ner bredvid mig igen för att titta på det. Han är 21."
-Jag skulle älska den pojkvännen

"Idag så väckte min tränare mig genom att snabbt dra bort min luftmadrass, jag låg på mage och hade morgonstånd. Det gör fortfarande ont"

"Idag fick jag en déjà vú av en fis"

Dock bara den första som jag skratta som fan åt. Jag kan inte läsa den nu heller för då finns risken att jag kissar på mig.

http://www.fanformittliv.com

/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0