förgyllde min dag

Tänk va ett telefonsamtal från en helt främmande person kan förgylla ens dag.
Ringde inte göteborgare alldeles nyss,frågade efter en sändnig, medans jag letade så frågade han hur jag mådde och sa att det lät väldigt lugnt här.
Och det är tamme tusan rätt, det är galet lugnt här, både på import och export, så hjälps behövs inte där.
Nästa flight landar 14.10 och då har jag slutat, tur att det kommer truckar lite titt som tätt. Jag kastar mig över dom och lämnar ingenting åt dom andra. Nästa i alla fall.
Fick den stora äran att leta fram fraktsedlar, riva ut dem, kopiera och sätta tillbaka dom. Aldrig mer tack!

När jag kommer hem ska jag slänga mig framför tvn och glo på remember me, hoppas för allas skull att den är bra. Sen ska jag laga mat, pasta carbonara minsann!

På tal om mat, nu ska jag luncha!
pussipuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0