hm

Måste erkänna att jag känner mig ganska så bortglömd av en nära vän. Jag gillar det inte, men vill inte hon umgås så tänker jag inte tvinga henne.

Har just kommit på att jag aldrig mera får gå med mina fina florister, det är sjukt hur fort 3 år kan gå. Vi skulle haft det lite tråkigare. Fan! har precis börjat smälta det.

Nu ska jag dra mig till fina Sjöhagen (Lillsjövägen), hälsa på en gammal kompis som har grillfest. Blir inte långvarig eftersom jag börjar klockan 6 imorgon, klockan ringer 04.50 men har blivit lite seg dom senaste gångerna och sovit lite längre än jag borde.
nej nu drar vi va?

livet leker, linn steker!

fina simon och jag

Kommentarer
Postat av: Lollo

Florister<3 Det är lite sorgligt :(

2010-07-19 @ 19:53:48
URL: http://loveyoualot.blogg.se/
Postat av: rebecca

förstår inte hur dom tre åren kunde gå så snabbt :( <3

2010-07-28 @ 16:31:25
URL: http://perfectxmess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0