inte lika djup... 27/7-10

Idag tänker jag inte vara lika djup och sorglig.
Jag bestämde mig för att leva livet igår natt, all in.

Idag tänkte jag bara uppdater om dagen.
Vaknade imorse helt utvilad vid 09.30, trots att jag somnade ganska sen. Inte så jätte bra att trycka i sig kaffe innan man ska åka hem från jobbet, man blir bara kissnödig och pigg.
Det är i och för sig ganska bra att vara pigg när man glider hemåt, vill ju inte krocka med min fina audi.
Har jag faktiskt bara kollat på tv hela dagen, tills att jag skulle åka till jobbet.
Har sprungit in i väggen 4 gånger idag, 1 gång igår också. Jävla väggar att vara ivägen.
Ingen skada skedd varken på väggarna eller mig. Tur!
Vi har inte gjort speciellt mycket idag på jobbet heller. Antar att det blir samma imorgon. Önskar verkligen jag hade min blivande bärbara dator nu. Med tanke på att man inte kan surfa hur som helst och inte spela småspel. Man kan alltså inte fördriva tiden.

Nej nu ska jag dricka en kopp kaffe i alla fall.
Wish me luck.
/linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0