livsglädje

Det är sant, den är tillbaka. Livsglädjen. Jag har ett grymt liv, dock lite för mycket räkningar. Men antar att det är så att bli stor? Har inte riktigt fattat tycke för vuxenlivet än.
Åka och jobba- komma hem- somna på soffan- vakna i ett ryck- inte kunna somna på kvällen trots att man ska upp galet tidigt- åka och jobba- komma hem... osv.
Nu är jag dock ledig måndag, tisdag. Jobbar onsdag, torsdag förmiddag. Sen är jag ledig heeeeela helgen. Fy bubblan, då vi skrämmer iväg sista hjärncellerna för sedan bygga upp dom igen under veckan. 
Eller, jag har bara två och dom är ständigt osams, men om jag skrämmer en så funkar det bra.

Tror jag kom på varför jag inte kan sova på kvällarna, jag har inte tränat på fyra månader ungefär. Dags att ta tag i det. Dock gått ner 4-5kg. 

Alla har inte en egen neger att brumma runt i. Det vill jag säga er. 
Därför så får ni en fin bild när jag posar med min neger, i solbrillor, det var ju så galet soligt. Skydda ögonen är a och o!

 negerbil och jag 
och nej, det är den förra ägaren som körde sönder strålkastaren.

Nej, nu går vi och lägger oss va? Ska upp i tid imorgon och åka till veterinären med min blivande kissemiss, vare sig mamma vill eller inte. Om vädret tillåter så blir det bad och mys också.

Livet leker, Linn steker.

katt/tilda
Hon ska förövrigt heta Katt eller Tilda, som min fina lillasyster.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lollo

Stekare! ;)

2010-07-19 @ 19:55:05
URL: http://loveyoualot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0